S A Y A N G S E N G E T


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS facebook twitter ask.fm NEWER OLDER +FOLLOW

0c0mment di sini sayang
coretan hati
.. hye guys .. today rasa sunyi sangat .. tak tahu nak cakap apa . sedih ada. hepy? entah lah . rasa macam alone . actually kyna sayang sangat dekat capital MS . tapi rasa sia-|| ja. macam kita ja sayang dia . dia ? buat macam kita ni batu .. tolong larh .. saya ada hati awak . saya ada perasaan . who FK ? arhh ! jealous ! jealous ! jealous ! kalau sayang buat cara sayang larh . 0pss ! sorry myb awak sayang dia . sya tak da hak nak larang . saya bukan sapa2 untuk awak kan? terasa bodoh sayang orang yang tak hargai kita . mean saya bagi awak peluang . tapi awak tak pernah nampak semua tuh ! awak buat saya macam patung . bila bosan baru cari . time lain tak ada pula .  buzday awak saya wish jugakkan sebab sikit pun tak pernah lupa . always imgat awak . dalam text saya ada tulis "saya tak nak jadi yang pertama tapi biarlah yang terakhir !" awak tak fahamkan maksud saya . saya nak awak sedar . tapi awak tak hayati langsung kata-|| tu kan.. saya dengar awak suka dekat someone tu pun air mata saya jatuh ..  awak tak tau semua tu . betapa sayangnya saya dekat awak . dulu awk cakap awk takut saya tinggalkan awak tapi awak yang tinggal saya ! saya juz nak pesan hargailah someone tuh . jangan sia2kan selagi dia ada .  jangan main2kan perasaan orang . awak just call saya time buzday ja kan ? myb dia lebih memerlukan awak ..
juz go ahead ! mungkin salah saya juga sebab tak pernah pesan dekAt awak jangan curang . urm belajarlah dari kesilapan awak . jadilah seorang yang setia . sekali awak curang itu akan menyakitkan hati orang yang pernah awak bagi harapan . peluang just sekali ja .. sejujur-jujurnya . I still love U . sy buat semua ny sebab saya nak awak sedar .. dalam hati saya tetap ada awak . nobdy else . saya harap suatu hari nanti kita boleh jadi macam dulu . saya tunggu awak . saya tunggu awak yang dulu bukan yang sekarang . kalau awak curang    satu hari nanti awak akan dapat rasa apa yang saya rasa . mungkin saya tak tahu apa hubungan awak dengan budak tu . saya tak kan tanya awak sebab saya nak awak sendiri cakap and jujur dengan saya . that all . hope awak hepy dengan dia . maaf sebab tak boleh jadi yang trbaik tuk awak ..

| back to top

Daisypath Anniversary tickers
thanks jengok sini Copyright by Nur Sakinah